BROWNIE z orzechami laskowymi

2:26:00 PM


Nie ma jak w zimowy dzień zjeść przepyszne brownie. Mąż powiedział, że woli ciasta albo tylko z czekoladą albo tylko z orzechami, ale mnie połączenie brownie i orzechów laskowych totalnie pociąga za sobą!



Jeśli chodzi o czekoladę i ciasta czekoladowe to UWIELBIAM JE! Zazwyczaj w mojej kuchni czekolada pojawiała się w formie regionalnego włoskiego ciasta - torta tenerina - jak dla mnie powala na kolana każde jedno brownie, ponieważ jest lżejsze, mokre w środku i MEGA czekoladowe a na wierzchu posiada chrupiącą skórkę <3

Postanowiłam jednak zmierzyć się kiedyś z brownie i właśnie nastał ten czas. Brownie, które widzicie na zdjęciach jest moim pierwszym w życiu :) Nieśmiało jednak mogę stwierdzić, że to pierwsze podejście się udało - może to szczęście pierwszego razu, a może bardzo dobry przepis, albo... ;) Z pewnością nie raz pojawi się na naszym stole.


Część ciasta wzięłam na spotkanie z przyjaciółką. Ona jest mistrzem od brownie, a powiedziała, że wyszło przepysznie!!! <3 Dziękuję też jej za piękne zdjęcie (poniżej), którego jest autorką.

Życzę Wam smacznego i pięknych jesienno/zimowych dni. :)


Podoba się?

0 komentarze

Polub mnie