Najbardziej bajkowy tort

8:36:00 PM


Witam Was w świecie bajki!

Kto jak nie czarujący jednorożec miałby się pojawić na urodzinach mojej córki chrzestnej?
Do tego róż, trochę błysku i złota. Idealny prezent dla 3 latki (i nie tylko).

Chcąc sprawić radość 3 letniej kobietce oraz wpisać się w gusta smakowe dorosłych i dzieci musiałam wymyślić coś czego dotąd nie robiłam. Pierwszym pomysłem, który pojawił się w mojej głowie był jednorożec. Pomyślałam - strzał w 10! No ale co dalej... Formę już mam, pomysł na kolor przewodni również. Co ze smakiem?
Część mojej rodzinki jest na diecie i nie przepada za przesłodzonymi tortami, ciastami i deserami, więc wiedziałam jedno - musi to być coś lekkiego i zdrowego, więc owocowego. :)



Nasz Pan jednorożec w środku składał się z masy jogurtowej i frużeliny z owoców leśnych.
Cały obtoczony był masą maślaną, a uszy, oczy i róg zrobione zostały z lukru plastycznego.
Zniknął w mgnieniu oka!

A co najbardziej cieszy to fakt, że mała solenizantka była wniebowzięta, gdy go zobaczyła!



Praca przy wykonaniu takiego bajkowego tortu to sama przyjemność dlatego z chęcią zrobiłabym go jeszcze raz. :)

SMACZNEGO!


Podoba się?

0 komentarze

Polub mnie