Słodko w Bielsku - #1 Cremino Bakery

2:23:00 PM


Zawsze chciałam odwiedzić to miejsce i w końcu się udało - nie żałuję ani jednej minuty tu spędzonej!

Cremino Homemade Bakery - miejsce z gustem i smakiem znajdujące się na ul. 1 Maja 10 w Bielsku Białej, dokładnie tutaj, nieopodal Teatru Polskiego i Katedry Św. Mikołaja.
Jak sami piszą na swoje stronie, ich ciasta i torty są naturalne i domowe. Nie da się temu zaprzeczyć, a wręcz muszę jeszcze dodać, że przepięknie ozdobione! Znajdzie się coś dla smakoszy lubiących testować nowe smaki, ale i dla tradycjonalistów, którzy przystają przy typowych deserach. Menu zmienia się co kilka dni by każde ciasto było świeże, a każdy klient znalazł coś dla siebie.
Żeby kawiarnia spełniała swoją rolę w pełni musi posiadać porządny ekspres do kawy i pyszną kawę. Tak jest i tutaj - można napić się dobrej kawy, herbaty i prawdziwej gęstej czekolady. Ja skusiłam się na herbatę zimową, która skradła moje podniebienie w te jesienne dni.

Żeby tego było mało w lokalu panuje przyjazna atmosfera. Można rozsiąść się wygodnie, poczytać przeróżne czasopisma, a dzieciaki znajdą dla siebie mały kącik, żeby móc stworzyć kreatywne rysunki. Część z nich wisi na ścianie obok wejścia.

W tygodniu można do nich wpadać między 9:00 a 19:00, a w weekendy między 10:00 a 20:00. Szkoda tylko, że w poniedziałki jest nieczynne.

Zapraszam, do krótkiej fotorelacji :)


 

 


Więcej informacji znajdziecie tutaj:

Podoba się?

0 komentarze

Polub mnie