Winogronowy EARL GREY

12:09:00 AM

    Przeglądając i podziwiając ofertę tortów Edith Patisserie zrodził się we mnie pomysł na tort Earl Grey. Z zamiarem jego upieczenia nosiłam się 3 miesiące, aż do wczoraj, kiedy to kupiłam herbatę i postanowiłam w końcu go upiec. Dziś odwiedzili nas znajomi, więc okazja sama się natrafiła. :)

    Ciasto upiekłam z przepisu KARO IN THE KITCHEN, który w 100% polecam! :) Jest wyczuwalny smak herbaty earl grey, ale nie dominuje. Jako owoce wykorzystałam czerwone winogrona, dzięki którym tort zyskał na lekkości. Dekoracja a'la naked cake z kremem budyniowym, biszkoptami i owocami.



Czy skusiłbyś się na zjedzenie takiego toru? ;)

Podoba się?

4 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Jak przyjedziecie w odwiedziny na pewno się coś równie pysznego na stole pojawi :) także zapraszam!

      Usuń
  2. Jezu, tort jest świetny! Znalazłam bardzo podobny przepis i znajomi byli zachwyceni! Pieczesz torty na zamówienie? ;-) Potrzebuję na urodziny mojego dzieciaka... Zawsze zamawiałam w https://e-torty.pl/, więc pewnie znów będę musiała to zrobić:)

    pozdrawiam, świetny blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!!! :)
      Tak, piekę też na zamówienia :) Jeśli chcesz, to zapraszam do prywatnego kontaktu: cendrzakagnieszka@gmail.com

      Pozdrawiam!

      Usuń

Polub mnie